GSA PLATFORM

Генеральний агент з продажів (GSA) — це ексклюзивний представник із продажів усіх продуктів та туристичних послуг ONLINEBISTRO у певній країні чи регіоні. GSA отримує повнофункціональну систему бронювання, включно з інструментами обліку, функціоналом обробки запитів та функціями контрактингу. GSA отримує прибуток із продажів різноманітних туристичних послуг, а також туристичних рішень ONLINEBISTRO, таких як OBTS, White Label, B2B та B2C. GSA отримує повну підтримку у маркетингових кампаніях та у просуванні в пошукових системах для забезпечення упізнаваності та укріплення присутності бренду. Стати GSA партнером ONLINEBISTRO, не просто, адже це масштабна платформа, що містить увесь функціонал системи ONLINEBISTRO. Компанія–претендент на ексклюзив, має відповідати певним критеріям: членство в IATA, досвід роботи туристичної компаній на ринку, бізнес-план продажів наших технологічних рішень, бізнес-план продажів наших туристичних послуг, команда з продажу / імена / досвід, поточний обсяг продажів, Звіт про обороти, Фінансовий звіт за останні 2 роки.

GSA – це:

  • 100% онлайн
  • Робота під іменем надійного бренду
  • Реклама та маркетинг
  • Дохід від продажів туристичних послуг та технологій
  • Автоматична виписка квитків
  • Автоматичні відміна та скасування
  • Ціни нетто від більш ніж 250 глобальних постачальників
  • Мультимовний бек-офіс
  • Онлайн-підтримка по замовленнях 24/7
  • Ефективний тренінг із налаштування платформи та з продажів

Для кого створено GSA Platform

Платформа створена для крупних компаній в яких вже є певні здобутки на туристичному ринку, а саме велика клієнтська база як в своїй країні, так і за її межами, штат досвідчених працівників та вже існуючий туристичний бізнес. Так як система ONLINEBISTRO пропонує тільки он-лайн пропозиції, то платформа GSA більш підійде компаніям, котрі мають успіхи в інших сферах туризму, але мають амбіції щодо он-лайну. Це можуть бути класичні Туроператори чартерних напрямків, ТМС та Бізнес Тревел. Придбавши GSA Platform ви отримаєте можливість продавати не тільки туристичні послуги, а й технології ONLINEBISTRO: OBTS Platform, White Label B2B & B2C Platform, B2C Platform, XML API, Affiliate & Iframe, B2B, B2C. Всі бронювання через ці продукти будуть проходити через GSA платформу.

Робота і технології — наші, бренд і доходи — ваші. Ми гарантуємо високий рівень якості надання послуг та вигідні ціни, які ви отримуєте без посередників. GSA Platform — це ваші максимальні можливості, які розробляює команда ONLINEBISTRO.

Наша розробка дає вам можливість протягом одного місяця отримати свій завод по створенню туристичних технологій, та одночасно систему бронювання зі своїм дизайном, доменним іменем та логотипом. Вам не потрібно витрачати час та кошти на розробку системи, постійно слідкувати за трендами тревел індустрії, тримати великий штат програмістів, підтримувати сервери, підключати нових постачальників та відправляти їм депозитні кошти на рахунки. Всього одна платформа, один депозит, та більше ніж 250 світових постачальників туристичних послуг. Це все ви отримаєте протягом місяця!

GSA Platform дає можливість працювати як з туристом так і В2В клієнтом. Для того, щоб клієнт міг купити на вашій платформі туристичну послугу Вам потрібно поставити націнку на кожну з послуг, що знаходиться в Back Office, підключити платіжне рішення та додати договір публічної оферти. Всі послуги в системі на 100% підтвердженні, тому після придбання послуги клієнт гарантовано отримує документ, що підтверджує придбання послуги. Також для роботи з В2С клієнтами в системі є Affiliate Program (Партнерська програма) за допомогою якої ви можете підключити будь-яку кількість модулів на потрібні інтернет портали з великим трафіком потенційних лідів.

GSA Platform дає можливість працювати з В2В партнерами шляхом прямого підключення до вашого сайту, а також через канали продажу OBTS Platform, White Label B2B & B2C Platform, B2C Platform, XML API. Для кожного клієнта OBTS Platform дає можливість створити групу клієнтів, націнку, аккаунт менеджера, аналітику та багато іншого. Агент проходить на вашому сайті реєстрацію і, після вашого підтвердження, отримує доступ до Back Office, де він може бронювати зі своєю націнкою, спілкуватися з вами по кожному замовленню, видавати документи клієнту в своїх кольорах, лого та інше.

Back Office

У вашому Back Office ви зможете створювати та редагувати сторінки вашого веб-сайту, встановлювати націнки, додавати валюти, налаштовувати методи оплат, розподіляти клієнтів на групи, щоб визначати різні умови співпраці. Окрім цього, ви матимете можливість створити дизайн ваших ваучерів, налаштувати різні рівні доступу до системи для кожного з членів вашої команди, контролювати пошукову оптимізацію, аналізувати ваш бізнес по днях, тижнях, місяцях та роках, нагороджувати за успішні бронювання, відслідковувати усі фінансові звіти та багато іншого.

Мій офіс

  • Дані офісу — розміщення актуальних контактних даних вашого офісу та банківських рахунків.
  • Параметри офісу — умови по кредитній лінії, відображання постачальників та мови сайту.
  • Депозитна лінія — історія розрахунків за бронювання з ONLINEBISTRO.
  • Кредитна лінія — щотижнева звітність по кредитній лінії. Кількість замовлень, та їх оплата.
  • Документи — договір, політика конфіденційності, правила та умови.
  • Доступ користувачів — налаштування для доступу ваших працівників. Директор, служба підтримки, бухгалтерія, відділ продажу, куратори.
  • Денна робота/задача дня — CRM для поставлення та контролю задач працівникам.

Фінанси

  • Типи рахунків/банківські рахунки/Рахунки-фактура — збереження та редагування рахунків.
  • Налаштування цін — налаштування цін для кожної з груп клієнтів у відсотку, за бронювання, пасажира, комбінація та додаткова націнка.

Дизайн

  • Дизайн сайту — можливість створювати індивідуальний дизайн сайту.
  • Дизайн ваучера/рахунка — відображення логотипу та кольорів компанії на документах.
  • Контент — створення веб-сторінок з описом для свого сайту.

Налаштування системи

  • Способи оплати — додавання до груп клієнтів різних способів оплати, таких як банківський переказ, картка, депозит.
  • Словник — можливість змінювати опис функцій та послуг на сайті.
  • Налаштування валюти — створення будь-якої валюти та автоматичне оновлення курсу з ЄЦБ та НБУ.
  • Домени — доступ до вашого домену та SEO налаштувань.

Бізнес налаштування

  • Аналітика — відслідковування кількості здійснених бронювань, пошуків, та інші функції.
  • Зведення даних — фільтрація бронювань за постачальниками, авіакомпаніями, кількістю клієнтів та ін.
  • Фінансовий звіт — фільтр бронювань за курсами валют, способами оплати, річний звіт та інше.

Налаштування B2B

  • Групи клієнтів — створення груп клієнтів для налаштування фінансів.
  • Реєстрація В2В — підтвердження нових партнерів в відповідну групу клієнтів.
  • В2В офіси — база даних, де зберігаються всі В2В клієнти.
  • Відправити запит — запити на купівлю технологій.
  • Програма лояльності — налаштування бонусної програми для клієнтів.
  • Договори — база даних для зберігання договорів з вашими клієнтами.
  • Партнерська програма — відображення партнерських сайтів та кількість переходів на ваш сайт.
  • Iframe (модуль бронювання) — підключення модуля для ваших В2В партнерів.

Доступні послуги

На даний момент в ONLINEBISTRO можна забронювати такі послуги.

Авіаквитки — понад 100 BSP, що дає можливість пошуку оптимальних тарифів на рейси класичних авіакомпаній, що застосовуються в різних країнах. Найпопулярніші ринки — це США, Туреччина, Німеччина, Росія і Китай. Крім регулярних рейсів, в системі представлені продукт Travelfusion — найбільшого постачальника даних лоукост-перевізників, чартерні перевезення по Європі від авіакомпаній Condor, Sun Express, TUIfly...

Готелі — користувачі можуть скористатися можливостями 20+ найбільших світових постачальників послуг розміщення. Серед партнерів ONLINEBISTRO - Expedia, Hotelbeds, WebBeds, Agoda, W2M, Goglobal, Tourico, Travco, Restel в портфелі яких понад 750 тис. готелів на моментальному підтвердженні зі зручними фільтрами (за ціною, назвою, локацією, зірковістю, гугл-картою з радіусом пошуку готелів).

Динамічне пакетування — ця технологія дозволяє покупцям отримувати індивідуальні туристичні пакети, що складаються з різних туристичних послуг, включаючи готелі, авіарейси, прокат автомобілів та інше.

Круїзи — любителям круїзного відпочинку пропонується продукт 18 круїзних компаній, в тому числі Celebrity Cruises, Costa Cruises, Crystal Cruises, Cunard Cruises, Princess Cruises, Royal Caribbean. Система надає користувачеві сторінки контенту, які допоможуть проаналізувати всі варіанти круїзних поїздок і прийняти оптимальне рішення.

Трансфери — групові та індивідуальні, по всьому світу, від постачальника HoppaGo.

Прокат автомобілів — в 160 країнах від лідерів серед світових прокатних компаній Hertz, Avis, Europcar, SIXT, Alamo, Budget, Enterprise, Dollar і Thrifty.

Потяг — у системі, представлені маршрути таких залізничних компаній, як Trenitalia, Renfe, Eurostar, VIA Rail та China Railway. Даний онлайн-сервіс покликаний не тільки максимально спростити організацію подорожі, але і зробити її максимально вигідною з точки зору фінансових витрат.

Автобус — співпраця з всесвітньо відомим перевізником Flixbus дозволяє користувачам ONLINEBISTRO придбати квитки на рейси Європою та деякими напрямками у США в декілька кліків. Мапа маршрутів покриває 27 країн Європи та 1400 пунктів призначення. Автобуси компанії здійснюють до 250 тис. рейсів щодня.

Актівіті — спеціалізований продаж турів та атракціонів. Ми працюємо в 300+ напрямках і маємо більше 10000 турів. Ми продаємо досвід подорожей. Тисячі з них у понад 300 напрямках по всьому світу (а наш портфель зростає з кожним днем). Від квитка в Лувр до їзди на верблюдах в австралійській глибинці, ви знайдете все це тут, на нашому простому у користуванні веб-сайті на вибір.

Пороми — на даний момент у системі доступні пороми, що з’єднують континентальну Іспанію з Балеарським та Канарським архіпелагами.

Пакетні тури — забронювати тур можна з вильотами із семи європейських країн: Австрії, Данії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Чехії та Швейцарії. На цей момент підписано понад 100 контрактів з європейськими туроператорами, серед яких такі «монстри» туризму, як TUI, DERTOUR, FTI Touristik, LMX Touristik, Schauinsland Reisen, Travelix, Alltours, Vtours, JT Touristik та ін.

Як заробляти?

GSA Platform – це бізнес під ключ, який потребує вкладень. Тому кожен, хто купує платформу, має мати успішну туристичну історію, бізнес план на розвиток. Для мінімального старту ми рекомендуємо мати Project manager, спеціалістів з бронювання авіа та готелів, менеджерів по роботі з агентствами, сейлс менеджерів, відділ агентської підтримки, діджитал маркетинг відділ та бухгалтерію. Далі все залежить від ваших планів та фінансів. Але ринок e-commerce та онлайн тревел з кожним роком нарощує обсяги продажів, а традиційний туризм втрачає свої позиції перед он-лайном. Платформа від ONLINEBISTRO на даний момент вже має 11 туристичних сервісів, що дає можливість заробляти на кожному з них. В ONLINEBISTRO немає комісій, тому свій заробіток ви виставляєте самі.

Купівля програмної продукції та розрахунки за бронювання?

В пакет GSA Platform входить:

  • Програмна продукція — результат комп'ютерного програмування у вигляді прикладної комп'ютерної програми (як в цілому, так і її компоненти), розміщеної на Сайті, на постачання якої Постачальник наділений всім необхідним обсягом прав протягом усього терміну дії Договору.
  • Технічна підтримка — заходи, здійснювані Виробником через Постачальника у встановлених Виробником межах та обсягах для забезпечення функціонування ПП, включаючи консультування Покупця з питань використання ПП.
  • Ексклюзив — продаж усіх продуктів та туристичних послуг ONLINEBISTRO у певній країні чи регіоні.
  • Оплата замовлень. GSA партнер після покупки програмної продукції працює через систему onlinebistro.ua шляхом кредитної лінії. Мінімальна сума поповнення 25 000 евро, ONLINEBISTRO подвоює ліміт на бронювання в системі. Порядок розрахунків між ONLINEBISTRO та GSA партнером проводиться раз на тиждень одним рахунком за всі замовлення.
  • Після покупки системи, ONLINEBISTRO дає 3 безкоштовних White Label для продажу, щоб GSA партнер зміг відшкодувати кошти, які затратив на купівлю платформи.
  • Ціна договірна.