ПОРОМИ

Ще один новий сервіс від ONLINEBISTRO – продаж квитків на пороми. На даний момент у системі доступні пороми, що з’єднують континентальну Іспанію з Балеарським та Канарським архіпелагами, Італія, Мальта, Туніс, Гібралтар і Марокко. Наразі проводяться перемовини з постачальниками з метою розширення географії пропозицій та збільшення асортименту маршрутів.

Про постачальників

Ви можете бронювати білети на пором, вибираючи з великих мереж паромних компаній в інтернеті, за низькими цінами! Ми пропонуємо паромні переправи з паромними компаніями Європи.

Для того, щоб знайти інформацію про паромну компанію, просто натисніть на її лого, а також на +, щоб дізнатися деталі бронювання.

Підтримка

Підтримка клієнтів які працюють в системі бронювання ONLINEBISTRO відбувається як по телефону так і в онлайн чаті, що зберігає всю історію спілкування з агентом. З ростом і розвитком організацій, служба підтримки вимагає додаткових комплексних оновлень для забезпечення надійного обслуговування клієнтів. Ми в ONLINEBISTRO прагнемо задовольнити потреби і бажання наших клієнтів, і тому запровадили нову функцію: Open Tickets Solution - Запросити зміну / анулювання.

Тепер ви можете відправити запит, створивши новий запит, який буде виконаний протягом 2 годин. Ви зможете відслідковувати хід виконання вашого запиту з точки зору статусу і термінів. Крім того, тепер у вас є можливість анонімно оцінити якість підтримки. Ми тут, щоб зробити ваш робочий час організованим і продуктивним, і наша система зробить все для цього необхідне.

Оплати

Оплата картою. Для тарифів, які неможливо забронювати на тайм ліміт, а тільки викупити в системі ONLINEBISTRO, реалізовані платіжні рішення мерчантів LiqPay і Fondy. Оплатити можна як своєю карткою, так і картою клієнта, попередньо додавши свій сервісний збір. Платіжна система за кожну транзакцію бере свою комісію, тому при виборі цього способу оплати до рахунку автоматично добавляється збір. Всі дані ваших карт захищені стандартом безпеки PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).

Депозитна лінія. Для агентів, котрі активно бронюють послуги через систему ONLINEBISTRO, компанія пропонує оплату через депозит. При оплаті бронювання немає додаткових зборів, як при оплаті карткою, тому це найзручніший спосіб для компаній, що працюють в системі.

ONLINEBISTRO не всім відкриває депозит, для того, щоб отримати кошти на баланс між компаніями має бути домовленість.

Кредитна лінія. Для компаній, які активно бронюють через систему ONLINEBISTRO, є можливість отримати кредитну лінію для оплати за бронювання раз в тиждень за всі замовлення згідно стейтмента. Для роботи по кредитній лінії компанія має відправити на рахунок страхуючий депозит, який ONLINEBISTRO збільшує в два рази і відкриває на балансі компанії.

Переваги

Крім конкурентних цін, великої кількості постачальників одною з головних переваг компанії є зручність в користуванні системою.

В ONLINEBISTRO гарантовано високий рівень обслуговування. Для зручності переправи ваших клієнтів, наш поромний постачальник зробив всі умови для приєного проводження часу на період переправи. Рецепція, де ми чекаємо, щоб допомогти вам у всьому, що вам потрібно. Магазин Duty Free, де ви можете придбати: тютюнові вироби, парфуми, пресу, солодощі, подарунки... Ресторани, бари, аптеки, проживання на борті, телебачення, вай-фай, розважальні шоу та дискотеки по програмі.

Професійний відділ підтримки клієнтів, який працює в чаті замовлення, та гаряча лінія 24/7 для вирішення термінових питань. Велика кількість варіантів оплати замовлень, від банківського переказу до купівлі карткою та депозитом.

Корисна інформація

  • Квиток є особистим і не передається. На борт можуть потрапити лише особи, котрі зазначені в квитку та лише на дату, час та маршрут, зазначені в квитку. Пасажир з квитком, виданим іншій особі, вважатиметься пасажиром без квитка і зобов’язаний буде сплатити ціну квитка негайно, незважаючи на те, що він може бути повідомлений в судах шляхом використання припущеного імені або видання себе.
  • Пасажир повинен мати юридично необхідну документацію для свого місця призначення, яка може знадобитися персоналу Компанії для перевірки відповідності цьому законодавству. ONLINEBISTRO не несе відповідальності за втрачені квитки або посадковий талон. Пасажир, який має відкритий квиток, повинен заздалегідь підтвердити зворотну поїздку, щоб забезпечити посадку в потрібний час.
  • Вагітні жінки. Усі вагітні жінки зобов'язані інформувати ONLINEBISTRO про умови та обставини вагітності до посадки в касу або на офіційних торгових точках, подаючи діюче медичне свідоцтво за підписом кваліфікованого лікаря для підтвердження терміну вагітності. І що вагітна пасажирка в ідеальному стані, щоб здійснити поїздку і без ризику. Вагітна пасажирка несе відповідальність за правдивість інформації, що міститься в сертифікаті, і несе відповідальність за будь-яку неправдиву або неправильну інформацію, яка міститься на ньому.
  • Умови посадки. Пасажири повинні бути в портовому офісі за 90 хвилин до вильоту, зазначеному в квитку. "Час прийому на посадку" - це мінімальний час до запланованого часу вильоту, в який пасажир повинен був бути прийнятий на борт, перевірити багаж, якщо це необхідно і мати паспортний талон. Компанія не несе відповідальності за неприйняття пасажира на борту, коли він / вона прибуде після закінчення строку. Пасажир повинен відповідати всім офіційним вимогам. Він / вона повинен мати з собою необхідні документи для в'їзду / виїзду з країни згідно із законодавством. Пасажир повинен перебувати в порту з достатньою готовністю виконувати всі вимоги та процедури, щоб потрапити на борт. Компанія не повертає квитки тим пасажирам, які не зможуть потрапити на борт за обставин, що не залежать від компанії.
  • Затримки та скасування. ONLINEBISTRO повідомить пасажирам, у разі скасування або затримки вильоту, про очікуваний час відправлення та прибуття, як тільки отримає цю інформацію. Щоб отримати повернення квитка, виданого однією касою ONLINEBISTRO, клієнт повинен зайти до будь-якого з офісів Компанії. Квитки, видані туристичними агенціями, будуть відшкодовані ними. Відшкодування в будь-якому випадку здійснюється залежно від форми оплати квитка. Ні в якому разі витрати по видачі не будуть повернені.