B2C PLATFORM

B2C портал / IBE (Internet Booking Engine) – це найвірніше рішення для того, щоб надати вашим клієнтам можливість виконати самостійно весь цикл бронювання будь-яких туристичних послуг на вашому веб-сайті, від пошуку пропозицій до оплати та отримання документів. Платформа повністю індивідуалізована під ваш бренд. Стовідсотково автоматична виписка квитків та ваучерів не змусить ваших клієнтів очікувати. Усі ваучери та рахунки – під вашим брендом та з вашими контактами. З нашою B2C платформою ваша агенція буде вирізнятися серед конкурентів завдяки кращим цінам, індивідуальному підходу до кожного клієнта та унікальному дизайну на ваш вибір.

B2C Platform – це:

  • Готова платформа за 1 тиждень
  • Система бронювання 100% онлайн
  • Індивідуалізація під ваш бренд
  • Автоматична виписка квитків
  • Автоматичні відміна та скасування
  • Ціни нетто від 250+ надійних постачальників
  • Мультимовний Back Office із дружнім інтерфейсом
  • Онлайн-підтримка по замовленнях 24/7

Для кого створено B2C портал

Кожне туристичне агентство шукає Інтернет-портал подорожей, який може полегшити роботу з B2C. Сьогодні більшість туристичних порталів обмежені веб-розробниками, які не мають досвіду в галузі туризму. Розробники програмного забезпечення ONLINEBISTRO професійно відповідають туристичній галузі вже більше десяти років. Власний досвід торгівлі та роботи з індустрією подорожей по всьому світу змусив нас зрозуміти тур агентства краще, ніж будь-хто інший. Ми вклали свої вміння та знання, щоб запропонувати для вас комплексні портали з широким спектром важливих функцій.

B2C портал розроблений для туристичних агентств. Придбання такої системи скорочує час і зусилля туристичних агентств на розробку власної системи, всього за 7 днів ONLINEBISTRO підготує для вас систему онлайн бронювання туристичних послуг. Портал подорожей B2C – це онлайн-рішення для бронювання авіа рейсів, готелів, автомобілів, трансферів та інших послуг. Користувач може шукати та бронювати всі послуги на одному порталі за допомогою різних постачальників та консолідаторів. Програмне забезпечення B2С порталу інтегровано з провідними системами GDS, такими як Amadeus, Travelport, Sabre та сторонні API / XML та LCC. Зараз індустрія подорожей – один з найбільш швидко зростаючих секторів не лише в Европі, а й у всьому Світі.

Наша розробка дає вам можливість протягом одного тижня отримати свою систему бронювання зі своїм дизайном, доменним іменем та логотипом. Вам не потрібно витрачати час та кошти на розробку системи, постійно слідкувати за трендами тревел індустрії, тримати великий штат програмістів, підтримувати сервери, підключати нових постачальників та відправляти їм депозитні кошти на рахунки. Всього одна платформа, один депозит, та більше ніж 250 світових постачальників туристичних послуг. Це все ви отримаєте протягом семи днів!

B2С портал дає можливість працювати безпосередньо з туристом. Для того щоб клієнт міг купити на вашій платформі туристичну послугу Вам потрібно поставити націнку на кожну з послуг, що знаходиться в Back Office, підключити платіжне рішення та додати договір публічної оферти. Всі послуги в системі на 100% підтвердженні, тому після придбання послуги клієнт гарантовано отримує документ, що підтверджує придбання послуги. Також для роботи з В2С клієнтами в системі є Affiliate Program (Партнерська програма) за допомогою якої ви можете підключити будь-яку кількість модулів на які завгодно інтернет портали з великим трафіком потенційних лідів.

Back Office

У своєму Back Office ви можете створити веб-сторінки для свого веб-сайту, встановити розмітку в налаштуваннях цін, додати більше однієї валюти, визначити різні способи оплати, створити дизайн для ваучера, надати всім членам вашої команди доступ до системи та визначити різний рівень доступу для кожного з них, стежити за SEO, аналізувати весь бізнес за день, тиждень, місяць та рік, давати бонуси за успішне бронювання – відстежуйте всі свої фінанси та навіть більше.

Мій офіс

  • Дані офісу – розміщення актуальних контактних даних вашого офісу та банківських рахунків.
  • Параметри офісу – умови по кредитній лінії, відображання постачальників та мови сайту.
  • Депозитна лінія – історія розрахунків за бронювання з ONLINEBISTRO.
  • Кредитна лінія – щотижнева звітність по кредитній лінії. Кількість замовлень, та їх оплата.
  • Документи – договір, політика конфіденційності, правила та умови.
  • Доступ користувачів – налаштування для доступу ваших працівників. Директор, служба підтримки, бухгалтерія, відділ продажу, куратори.
  • Денна робота/задача дня – CRM для поставлення та контролю задач працівникам.

Фінанси

  • Типи рахунків/банківські рахунки/Рахунки-фактура – збереження та редагування рахунків.
  • Налаштування цін – налаштування цін для кожної з груп клієнтів в відсотку, за бронювання, пасажира, комбінація та додаткова націнка.

Дизайн

  • Дизайн сайту – можливість створювати індивідуальний дизайн сайту.
  • Дизайн ваучера/рахунка – відображення логотипу та кольорів компанії на документах.
  • Контент – створення веб сторінок з описом для свого сайту.

Налаштування системи

  • Способи оплати – додавання до груп клієнтів різних способів оплати, таких як банківський переказ, картка, депозит.
  • Словник – можливість змінювати опис функцій та послуг на сайті.
  • Налаштування валюти – створення будь-якої валюти та автоматичне оновлення курсу з ЄЦБ та НБУ.
  • Домени – доступ до вашого домену та SEO налаштувань.

Бізнес налаштування

  • Аналітика – відслідковування кількості здійснених бронювань, пошуків, та інші функції.
  • Зведення даних – фільтрація бронювань за постачальниками, авіакомпаніями, кількістю клієнтів та ін.
  • Фінансовий звіт – фільтр бронювань за курсом валют, способами оплати, річний звіт та інше.

Налаштування B2C

  • В2С користувачі – база даних, де зберігаються всі В2С клієнти.
  • Програма лояльності – налаштування бонусної програми для клієнтів.
  • Партнерська програма – відображення партнерських сайтів та кількість переходів на ваш сайт.

Доступні послуги

На даний момент в B2C порталі можна забронювати такі послуги.

Авіаквитки – понад 100 BSP, що дає можливість пошуку оптимальних тарифів на рейси класичних авіакомпаній, що застосовуються в різних країнах. Найпопулярніші ринки – це США, Туреччина, Німеччина, Росія і Китай. Крім регулярних рейсів, в системі представлені продукт Travelfusion – найбільшого постачальника даних лоукост-перевізників, чартерні перевезення по Європі від авіакомпаній Condor, Sun Express, TUIfly...

Готелі – користувачі можуть скористатися можливостями 20+ найбільших світових постачальників послуг розміщення. Серед партнерів ONLINEBISTRO – Expedia, Hotelbeds, WebBeds, Agoda, W2M, Goglobal, Tourico, Travco, Restel в портфелі яких понад 750 тис. готелів на моментальному підтвердженні зі зручними фільтрами (за ціною, назвою, локацією, зірковістю, гугл-картою з радіусом пошуку готелів).

Динамічне пакетування – ця технологія дозволяє покупцям отримувати індивідуальні туристичні пакети, що складаються з різних туристичних послуг, включаючи готелі, авіарейси, прокат автомобілів та інше.

Круїзи – любителям круїзного відпочинку пропонується продукт 18 круїзних компаній, в тому числі Celebrity Cruises, Costa Cruises, Crystal Cruises, Cunard Cruises, Princess Cruises, Royal Caribbean. Система надає користувачеві сторінки контенту, які допоможуть проаналізувати всі варіанти круїзних поїздок і прийняти оптимальне рішення.

Трансфери – групові та індивідуальні, по всьому світу, від постачальника HoppaGo.

Прокат автомобілів – в 160 країнах від лідерів світових прокатних компаній Hertz, Avis, Europcar, SIXT, Alamo, Budget, Enterprise, Dollar і Thrifty.

Потяг – у системі, представлені маршрути таких залізничних компаній, як Trenitalia, Renfe, Eurostar, VIA Rail та China Railway. Даний онлайн-сервіс покликаний не тільки максимально спростити організацію подорожі, але і зробити її максимально вигідною з точки зору фінансових витрат.

Автобус – співпраця з всесвітньо відомим перевізником Flixbus дозволяє користувачам ONLINEBISTRO придбати квитки на рейси Європою та деякими напрямками у США в декілька кліків. Мапа маршрутів покриває 27 країн Європи та 1400 пунктів призначення. Автобуси компанії здійснюють до 250 тис. рейсів щодня.

Актівіті – спеціалізований продаж турів та атракціонів. Ми працюємо в 300+ напрямках і маємо більше 10000 турів. Ми продаємо досвід подорожей. Тисячі з них у понад 300 напрямках по всьому світу (а наш портфель зростає з кожним днем). Від квитка в Лувр до їзди на верблюдах в австралійській глибинці, ви знайдете все це тут, на нашому простому у користуванні веб-сайті на вибір.

Пороми – на даний момент у системі доступні пороми, що з’єднують континентальну Іспанію з Балеарським та Канарським архіпелагами.

Пакетні тури – забронювати тур можна з вильотами із семи європейських країн: Австрії, Данії, Нідерландів, Німеччини, Польщі, Чехії та Швейцарії. На цей момент підписано понад 100 контрактів з європейськими туроператорами, серед яких такі «монстри» туризму, як TUI, DERTOUR, FTI Touristik, LMX Touristik, Schauinsland Reisen, Travelix, Alltours, Vtours, JT Touristik та ін.

Як заробляти?

B2C portal – це бізнес під ключ, який потребує вкладень. Тому кожен, хто купує платформу, має мати бізнес-план на розвиток. Для мінімального старту ми рекомендуємо мати Project manager, спеціаліста з бронювання, digital маркетолога та бухгалтера. Далі все залежить від ваших планів та фінансів. Але ринок e-commerce та онлайн тревел з кожним роком нарощує обсяги продажів, а традиційний туризм втрачає свої позиції перед он-лайном. Платформа від ONLINEBISTRO на даний момент вже має 11 туристичних сервісів, що дає можливість заробляти на кожному з них. В ONLINEBISTRO немає комісій, тому свій заробіток ви виставляєте самі.

Купівля програмної продукції та розрахунки за бронювання?

В пакет B2C Platform входить:

  • Програмна продукція — результат комп'ютерного програмування у вигляді прикладної комп'ютерної програми (як в цілому, так і її компоненти), розміщеної на Сайті, на постачання якої Постачальник наділений всім необхідним обсягом прав протягом усього терміну дії Договору.
  • Технічна підтримка — заходи, здійснювані Виробником через Постачальника у встановлених Виробником межах та обсягах для забезпечення функціонування ПП, включаючи консультування Покупця з питань використання ПП.
  • Оплата замовлень. Партнер після покупки програмної продукції працює через систему onlinebistro.ua шляхом кредитної лінії. Мінімальна сума поповнення 10 000 евро, ONLINEBISTRO подвоює ліміт на бронювання в системі. Порядок розрахунків між ONLINEBISTRO та White Label партнером проводиться раз на тиждень одним рахунком за всі замовлення.

Ціна договірна.